01 Disember 2009

Majlis Pakatan Urus Sendiri Di K.Gelanggi 01

Seperti saya telah beritahu pada posting yang lepas, maka majlis kesyukuran itu pun dilansungkan.... dibawah ini saya siarkan sebahagian gambar yang saya ambil untuk kenangan kepada peserta yang ambil bahagian dan juga bagi tatapan anda semua.........











Di sini saya yang mewakili AJK sambutan, mengambil kesempatan mengucapkan ribuan terima kasih yang tidak terhingga di atas kerjasama ahli-ahli semua didalam menjayakan majlis yang tidak sepertinya ini, dan juga di atas kesudian anda semua menghadiri majlis yang serba kekurangan ini, sehingga kita berjumpa lagi............................
Felda Logo

4 ulasan:

rohaida berkata...

waaa...meriah!
sygnye x dpt dtg, isnin dh start keje. :-)

Web Sutera berkata...

Assalamualaikum Pak Aziz. Saya juga berkesempatan manghadiri majlis ini. Memang semangat kerjasama masih utuh di kalangan komuniti Felda Kota Gelanggi 1. Alhamdulillah.

Saya pulang ke KG1 tahun ini di Aidil Adha ke-2 bertujuan untuk membersihkan rumah peninggalan ayah dam emak.

Saya ada 1 lagi blog, khusus berkaitan buku, ilmu dan sastera. Gua Kota Gelanggi dan perjuangan Mat Kilau, di sini:
http://pasalbuku.blogspot.com/2009/09/dari-pahang-sarat-cinta-mat-kilau_6844.html

Web Sutera berkata...

Tuan rumah, saya ambil beberapa foto untuk entri terkini di blog Pasalbuku.

Sila baca di: http://pasalbuku.blogspot.com/

LKTP1436 berkata...

Kepada rohaida,
apa boleh buat, dah keje nak buat macam mana lagi, walaumacam mana pun terima kasih kerana berhasrat untuk hadhir.

Kepada Web Sutera,
Pasal ambil beberapa keping gambar tu, ambil lah.....jangan sampai ambil blognya sekali sudahlah......terima kasih.